"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



miercuri, 12 ianuarie 2011

MAMA

1.Mama…azi intreb de tine…
Realizez…nu esti cu mine…
Mama…strig dar in zadar…
Nimeni nu-mi raspunde iar.
2.As fi vrut sa fi cu mine…
Aveam nevoie de tine…
Eu eram minunea ta…
Iar tu mamicuta mea.
3.Ai plecat cand eram mic…
Nu stiam ce sa-ntamplat…
Lumea toata te plangea…
Muzica iti asculta…
Si la Domnul se ruga…
Pentru fericirea ta.
4.M-ai lasat fara mamica…
Fara cui sa-i spun “Mi-e frica”…
Fara cui sa-i cer un sfat…
De ce Dumnezeu te-a luat?
5.Cui spun “Mama te iubesc?”…
La cine ma spovedesc…
Cine sa-mi spuna de-i bine…
Sau ce e rau pentru mine?
Am multe-ntrebari in gand…
Singur,nu pot sa-mi raspund!

                                                                   compus de :ANGELICA
 

Un comentariu:

Mergi Sus