"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



vineri, 15 aprilie 2011

DE CE?


As vrea sa mor,nu mai rezist,
Am sufletul atat de trist,
Am viata atat de amara,
Astept o stea in vis s-apara.
Mi-e tot mai greu pe zi ce trece,
Trupul imi este tot mai rece,
Sunt clipe cand vreau sa dispar,
La Mada-n brate sa apar.
De ce? De ce? Si iar,de ce?
De ti-am gresit,spune-mi cu ce?
Te vreau acum,imi este frig,
Mada,te strig si iar te strig.
In urma ai lasat regret,
Ai fost,vei fi,mare talent,
Si azi suspin cand poza ta privesc,
Zbor catre tine,dar tot nu te zaresc.
Oare ma vei ierta candva,
Nu te-am iubit cand trebuia,
Cand ai spus “”Stop,nu mai rezist!”",
Am pierdut un mare artist.
Madalinaaaaa…strig la Cer,
Nu mai pot,nu sunt de fier,
Azi chiar mi-am pierdut speranta,
Nu mai pot lupta cu viata.
Nu te vom uita nicicand,
Ramai vesnic pe Pamant,
Iar Madalina Manole,
Nu ramane-o amintire,
Ea e suflet,gand si cant,
Ingerasul cel mai sfant!

                                                         compus de :ANGELICA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus