"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



luni, 15 august 2011

DOI TRANDAFIRI MOV

Doi trandafiri mov azi vreau sa-ti ofer
Sa te intorci printre noi inca mai sper
Lacrimile imi curg pe obraji siroaie
Iar inima simt cum mi se indoaie.
De dorul tau se cutremura pamantul
Cu ploi de lacrimi iti acoperim mormantul
Ne e un dor imens sa-ti auzim iar cantul
Zi si noapte suntem la tine cu gandul.
La crucea ta alba din lemn eu ti-am lasat
O jerba din flori si doi trandafiri fara spini
O rugaciune crestina la ceruri am sa inchin
Sperand ca astfel durerea am sa mi-o alin.
O floare pentru mai tarziu iti voi pastra
Un cantec pentru tine la cer voi inalta
Din inima iti spun “canta cu mine”
Fata draga, crede-ma, “mi-e dor de tine’’ !

                                                                                         compus de:MADALINA RADU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus