"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



duminică, 13 februarie 2011

Mi-e dor de-o LINA MADALINA...

Mi-e dor de-o LINA, LINA MADALINA,
Dupa sufletul tau bun ma topesc…
Sa ascult muzica ta divina
Si sa renasti e tot ce-mi doresc !

EI SI CE daca prieteni falsi vorbesc
De-O NOUA MADALINA, pe care n-o cunosc.
Ei nu stiu sa distinga, nu vor sa inteleaga,
Nu e o noua Mada, e aceeasi fata draga…

Aceeasi Mada lina pe care noi o stim,
Aceeasi FATA DRAGA pe care o iubim !
E omul si artistul integru si curat
Of, Madalina scumpa ce mult te-am adorat !

Mi-e dor sa TRAIESC PENTRU TINE
Sa revad chipul tau ingeresc,
Mai vino si CANTA CU MINE
Fiindca mi-e dor si… da, te iubesc !

A FOST IUBIRE si este…
Si ea va dainui mereu !
O DULCE DE TOT MADALINA…
Un inger in sufletul meu !

Compus de: Mary

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus