"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



duminică, 6 februarie 2011

O Ultima Dorinta...

Tot ce am vrut a fost sa plec la ploiesti
Sa stau cu nepoti mei mai mici
Si cu niste rude venite din departare
Locul acela are ceva aparte
La inceput nu am avut deloc probleme
Dar mai apoi au venit orele grele
Nu stiam ce se-ntampla inima-mi plangea
Dar fizic sa va spun, nimic nu ma durea
Oare ce se intampla?Am inceput sa plang
Fara motiv.. nu stiam unde o sa ajung
Si deodata parca am inteles
De ce nu mai puteam nici sa dansez
Iti simteam lipsa…nu erai cu mine
Simteam ca mor, nimic nu era bine
Nu te-am vazut, ai disparut
Dar inca nu sa produs ruptura
Fara privirea ta lumea dispare
Nici nu mai simt ca mai traiesc
Ma simt asa de singura, e asa de nefiresc
Lumea fara tine e fara inteles
Esti floarea ce rasere dupa atata iubire
Esti zana ce ne vrajeste dintr-o singura privire.
Asi fi venit dupa tine, sa stau langa tine
Langa tine ingeras, ai inima de copilas
Ori cat mama m-ar certa…tot pe tine te-as visa
Cum se spune draga mea “Visele nu mi le pot lua”
“Sa visez e viata mea”…si tu esti dragostea mea….

Compus de: Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus