"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



miercuri, 15 decembrie 2010

5 LUNI

5 luni de dor,
5 luni mizerabile
5 luni negre
5 luni agitate
5 luni de cand sunt aici
5 luni de cand esti acolo
5 luni ude de lacrimi si incarcate de suspine
5 luni pustii
5 luni pline de minciuna
5 luni pline de sperantsa ca se va intampla o minune
5 luni blestemate
5 luni in care am avut gandul la tine
5 luni pierdute
5 luni tavalite prin noroi
5 luni incarcate de regrete
5 luni in care doar lacrmile mi-au fost prietene
5 luni fara tine…
E noapte,
Si e liniste,
Incat parca-mi aud lacrima curgand
Si sufletul tipand a disperare
Cautand un suflet
Intr-o lume mare…
Indrept privirea spre cer cautand o sclipire
Dar nu mai este niciun astru
De care-n drumul spre etern
Privirea-mi sa se loveasca.
Ninsoarea-ncepe,
Norii s-aduna,
Cad fulgii peste tine
S-amarul peste mine…
Doar imaginile cu tine ,
Mai zambesc acum ,
Iar vocea ta cea dulce
Sperante-mi arunca-n drum…
Cu glasul tremurand,
Rostesc incetisor
Madalina ,inger bland
Ne vom revedea curand…

                                                            compus de:RUXI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus