"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



duminică, 26 decembrie 2010

Adio..Draga Mea..

Si zapada si-a pierduc culoarea
Nici soarele nu mai imi zambeste
Acum totul este negru
Si chiar de lumina ar rasari
Tot in lacrimi as muri
Ca tu esti acum departe
Dra cu toti vom muri
Si de lume ne vom desparti
Dar tu Mada-a mea
Ai plecat prea devreme
Din asta lume rea
Iar acum lumina zambetului tau
Ne sclipeste pe o poza
Ce este patata cu zeci de mii de lacrimi
Si mai traiesc cu un singur gand
Si il voi duce pana in adanc.
Ma uit la ceas
Si iti sriu o scrisoare
Cu un ADIO cat se poate de mare
Dar tot nu ma pot resemna
Si iti rostesc numele in inima mea
In fiecare zi respir din privirea ta
Ce imi da senzatia ca viata asta
Ne va uni mereu in lumea asta rea
Adio draga mea!


Compus de: Ioana


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus