"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



joi, 9 decembrie 2010

REGINA VISURILOR MELE

Traia departe de noi
intre mii de perne moi
langa luna si stele
regina visurilor mele.
stand ca o floare
stralucind ca un soare
avea acea statura mandra
dar o privire atat de blanda.
parul des curgea pe spate
iar in el inmiresmate
avea flori de clopotel
cu gust de caramel.
ca un inger pe pamant
eu in vis ei ii cant
de mana cu ea ma plimb
lumea-ntreaga vreau sa schimb.
uneori ea imi dispare
zile-ntregi nu mai apare
dar cum voitoare sunt
ea revine, cand ii cant.
Foarte departe in zare
la rascruce de raze de soare
ea apare iar in vis
domneste peste al meu paradis.


                                       compus de:TORA
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus