"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



duminică, 14 noiembrie 2010

Au trecut luni…

Sunt patru luni de cand te`ai stins,
Si ne`ai lasat un suflet trist,
Stiu ca tu vrei sa fim vioi,
Sa trecem peste vant si ploi,
Dar…nu se poate Mada`a mea,
Nu`i totul cum noi toti am vrea,
Lumea vorbeste despre tine,
Te denigreaza,nu e bine,
Rog mult…implor la Dumnezeu,
Sa asculte sufletul tau,
Sa aflam de ce ti`a fost greu,
De ce`ai plecat ingerul meu,
Ca fara tine`mi este greu.
Au trecut luni,saptamani,zile…
Si nici un semn de sus nu vine…
Macar sa spui daca`ti e bine…
Sa stim si noi ce e cu tine…
Ti`ai pus amprenta`n viata mea…
Si acum nu te pot uita…
Te`astept aici Maduta mea!

Compus de: Angelica


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus