"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



marți, 9 noiembrie 2010

Of tu Madalina, Madalina mea

Of tu Madalina, Madalina mea
Ce tu ai plecat departe de inima mea,
Nu stiu cum sa mai pot
Sa mai stau si sa mai suport
Crudul adevar ce ma urmareste peste tot,
Nu pot crede si nu voi crede niciodata
Ce se spune despre tine draga fata
Doamne ce zi grea
O zi de care nu voi uita
Poate niciodata drga mea.
Un zambet minunat
Si doi ochi fermecatori
Cu care tu pe noi ne-ai fermecat
Si cu muzica de-o viata
Tu pe noi ne-ai hipnotizat.
Ce imi pot dori in viata?
Decat sa te mai revad odata
Si sa iti spun ca te iubesc
Si cat de mult te pretuiesc.
Nu te voi uita niciodata
Si nu voi uita
Ca tu mereu ai fost o stea.
Te iubesc draga mea Madalina
Si te voi iubi toata viata mea…


Compus de: Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus