"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



luni, 15 noiembrie 2010

UN CAR CU SUFERINTA

SUNT 4 LUNI IUBITA MADITA
4 LUNI DE CAND NE-AI PARASIT
4 LUNI GRELE-N A NOASTRA VIATA
MULT PREA GRELE PE UMERI LE-AM SIMTIT.
AI LASAT IN URMA TA
INFINITE LACRIMI INTR-UN CAR CU SUFERINTA
TE PORT MEREU IN INIMA MEA
TE IUBESC CU INTREAGA MEA FIINTA.
OFF,DOAMNE,ASCULTA-MI RUGA
ADU-O PE MADA INAPOI
ASCULTA-MI RUGA DOAMNE
SI DA-NE-O INAPOI.
CUMPLITA ESTE DUREREA
CACI NU O MAI PUTEM VEDEA
NE-A DISPARUT TOATA AVEREA
MADALINA,EA,COMOARA MEA.
DE 4 LUNI TOT PLANG SI TAC,SUSPIN
ASTEPT UN SEMN MADITA
SA-MI SORBI DIN SUFLET ACEST VENIN
CE L-AM STRANS IN 4 LUNI DE VIATA.
TE IUBESC SI TE IUBIM
TE PLANGEM CU LACRIMI AMARE
AMARE CACI NU TE MAI INTALNIM
ESTI DE NOI LA MARE DEPARTARE.
4 LUNI DE CHIN
4 LUNI DE DOLIU
4 LUNI INLACRIMATE
4 LUNI INDURERATE.



                                                                   compus de:MONIK

2 comentarii:

  1. Buna. Ma numesc Ana-Maria si fac parte din generatia manolistilor din anii '90. Am infiintat in acea perioada o filiala a Fan-Clubului National M.M. Ce sa spun??? Ce-ar mai putea fi de spus? Am fost la ea duminica si parca golul e tot mai mare pe zi ce trece! E cumplit... Parca nici nu pot concepe ca ceva s-a rupt iremediabil si ca nu o sa mai pot vorbi niciodata cu Printesa noastra draga! Pastrez si acum pe telefon sms-urile de la ea si nu ma pot impaca nicium cu plecarea ei... Desi sunt om in toata firea, nu stiu sa fi fost ceva mai crunt in viata mea... A fost un an greu. Vine Craciunul si parca nici nu-mi arde sa ma bucur... Ieri ascultam albumul ei de colinde si ma doare... Doare vocea ei dulce care stiu ca nu mai e decat pe CD, doare absenta ei, doare... TOT... Mi-ar placea sa tinem legatura! Cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, tuturor! Am asteptat un semn de la voi, insa in zadar... si imi pare rau... mai ales ca eram pentru prima data aici, pe blogul vostru. Nu insist, insa e frumos ca atunci cand cineva te abordeaza, sa-i raspunzi. Sarbatori cu bine sa aveti!

    RăspundețiȘtergere

Mergi Sus