"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



marți, 2 noiembrie 2010

MA CHEAMA MADALINA


Ma cheama Madalina, si m-am stins
M-am dus la Dumnezeu cu sufletul deschis
Si-n cer le cant ingerilor,cum v-am cantat si voua,
Mai vars lacrimi de dor,si pe Pamant doar ploua…
Madalina mi-e numele, si sunt un artist,
Am avut un suflet gol,si-am fost un inger trist…
Dar am plecat acum in ceruri si nu v-am uitat,
Inca va mai cant si va veghez,asa cum m-ati rugat!
Mi-e dor de voi,de puiul meu cel mic si scump
Caci e minunea mea,margaritare plang…
Ma cheama Madalina, acum sunt ingeras,
Si mi-am facut in inimile voastre cate-un scump lacas,
Va iubesc din inima si nu va intristati,
Chiar daca am plecat,tot voi ma inzestrati…
In suflet si in minte , va aprind lumina,
Tot eu va iubesc ,dulcea voastra, Madalina!




                                                              compus de:ROXANA
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus