"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



miercuri, 13 octombrie 2010

AI PLECAT INGER

Unde e viata aceea ce ti-ai cantat-o mereu?
Unde e fata draga ce razbatea la greu?
Ingerul nostru iubit ce ne-a alinat ani intregi
Subit,ai ales,fata cu par de foc,sa pleci.
Ne-ai daruit inger,o viata ca si arta
Te-asteapta Sfintii, Mada, sa iti deschida poarta.
O piesa imi rasuna si zi si noapte in minte,
Si imi tremura glasul,fara sa ma alinte.
Spuneai in ea de dragoste si de un nebun dor
Ca ai esuat o viata si ai ramas un “Suflet gol”.
Dar pentru noi ramai cea mai mare artista
Sa-ti spun cat tin la tine,nu incape intr-o revista.
Nu-mi pot explica,si nici tie nu pot
De ce scriu despre tine si cant cu lacrimi in ochi.
Poate sa-ti demonstrez ca te iubim,si te-am iubit mult,
De ce spui inger sensibil ca ai fost un rebut?
Ai fost si esti o fata,draga tare noua
Ne-ai binecuvantat o viata,si-acum alegi sa ploua…
Ai plecat si tu inger,dar pentru mine esti aici
Stiu ca ma iubesti si stiu ca ma ridici.
Cand e mai rece afara si cand e noaptea lunga,
Tu vii si-mi luminezi,si-mi iei durerea crunta.
Sa alegi sa pleci,nu-i o buna idee…
Asta-i pedeapsa noastra din suflet de femeie.
Caci ingerii vegheaza doar cand in jur e pace
Cand se formeaza ura,razboiul le displace.
Unde esti inger?defapt…ce intrebare?!
Esti in Paradis,la mare departare…
Mai bine intreb: Unde-i dragostea din noi?
Ne plangem doar atunci,cand pierdem un razboi!

                                                 compus de:ROXANA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus