"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



joi, 14 octombrie 2010

CUVINTE DE DOR

PRIVESC INGANDURATA LUNA
ACEST PUTERNIC ASTRU
LUMINA-I MI TE-ARATA MADALINA
SI UIT ORICE DEZASTRU
CACI TE VAD,TE SIMT APROAPE
IAR LUNA-MI TRADUCE ALE TALE SOAPTE.

 Intind mana ,strig in noapte :
“Ce-i cu tine,FATA DRAGA ?”
Unde esti? te vreau aproape ,
Sa-mi zici oful ce te-apasa.
Ce-ai patit ,ce te framanta ?
Spune-mi ,spune-mi FATA DRAGA!”
CA ESTE ZI SAU CA E NOAPTE
ORIUNDE AR FI CA SA PRIVESC…
LA LUNA,STELE SI ALTE ASTRE,
NIMIC NU STRALUCESTE ASTFEL
CA AL TAU CHIP FERMECATOR,
CE NE-A RAMAS,COMOARA INIMILOR.

CHIAR MI-E DOR DE-A TA PRIVIRE
MI-E DOR DE GLASUL TAU,FARA TINE-I GREU
TE IUBESC,NU AM OPRIRE
SI-N INIMA TE PORT MEREU
O VREAU PE MADA INAPOI SI CERUL CEL SENIN
SEMNEAZA CU TRISTETE UN SUFLET DE COPIL.



Nu te-ai plans oricui,
De fapt.. nu te-ai plans nimanui.
Ai plecat crezand ca ne va fi mai bine,
Dar noi te iubim si ne e dor de tine!
Adio fata draga, du-te spre soare
Iar de acolo sa trimiti incurajare.

AM PETRECUT ZILE ALBE CU TINE
AVEAI FOARTE MULTE CALITATI
NE-AI ARATAT O LUME PLINA DE IUBIRE
ESTI UN ZAMBET SI O FLOARE
TE VISAM SEARA DE SEARA
SCUMPA NOSTRA FATA DRAGA.

MADA,INGER CU PAR DE FOC
AI PLECAT CAND NU NE ASTEPTAM
TI-AI LUAT ADIO IN FELUL TAU
FACANDU-NE CU MANA DE LA GEAM
DE CE AI PLECAT,DE CE AI FI STAT?
CAND NICI UN INGER PE PAMANT NU AR FI REZISTAT?

**Ascult cum pamantul la dansul ma cheama,
Si sper ca intr’o zi sufletele noastre se vor intalni…
Curg zilele ,trist, una câte una,
Şi destrămând al vieţii fir ,se duc pe totdeauna.
Mădălină suflet drag ,paseste spre lumina
Dar nu uita ca te iubim din inima.**
Ai plecat in alta lume…..
De-acum nu-ti va mai fi frica…..
De nimic…..
Tu pentru noi…AI FOST…ESTI si VEI FI….
Un mit…..un inger……
TE IUBIM……

DE CE?MA INTREB MEREU DE CE?
DE CE NU TE-AM PUTUT PRETUI IN VIATA?
DE CE NU TE-AI PRETUIT TU FATA DRAGA?
DE CE FIINTA TA NU ALUPTAT IN CONTINUARE?
DE CE TE-AI DUS IN ZIUA ACEEA-N CARE...
TE-AI NASCUT SA NE INCANTI...DE CE?DE CE?

PACAT CA AI PLECAT ASA DEVREME
PACAT CA AI PLECAT ASA
PACAT CA AI PLECAT
PACAT.
                                                       COLAJ DE VERSURI COMPUSE DE FANI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus