"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



joi, 14 octombrie 2010

DURERE

DUREREA CE IN SUFLET O PORT….NU POT SA O MAI SUPORT…../IN LACRIMI MA TOPESC……/IN LACRIMI MA TREZESC…./DE AL TAU DOR…./ZILELE TREC,LA FEL SI VISELE…./IN NOPTI TARZI IN CARE PLANG…./IN URMA RAMAN DOAR AMINTIRELE …/SI UN LUNG SUSPIN,IN GAND…../SUFLETUL MA DOARE,TU LAI FRANT……/IAR INIMA IMI CERE AJUTOR ../ITI VOI TRIMITE SI TIE SI ULTIMUL GAND……./ CAND VOI VENI SI EU LA TINE………/VORBE DULCI SI VISE AMAGITOARE ./PLINE DE SENS DAR FARA CULOARE……./SPERANTE SI RUGACIUNI DESARTE ………/SPULBERATE DE UN VANT DEPARTE………../UNDE ESTI FERICIREA MEA ?……./Ai plecat lasand in urma ta………/Un gol imens….pustitate…………/Zambind eu, mereu te voi astept…Cu dor………/Asi vrea sa te mai vad odata…..//Sa iti ating cu mana parul moale……./Te-as invita in sufletul gol ……/Sa iti arat cum lipsa ta ma doare……../Departe esti de mine../Ca cerul de pamant……../Insa ale mele ganduri…../Mereu la tine sunt ……Mi-e dor……/Mi-e dor de soare ………./Pt ca tu esti soarele care-mi incalzeste sufletul……./Mi-e dor sa zambesc din nou…pt ca tu esti bucuria chipului meu…../Mi-e dor sa traiesc cu adevarat …./Pt ca tu ,iubire,esti viata mea………./Ramai tu ,ramai cu bine………/Ramai cu suflet linistit……Caci noi te vom pastra in amintire ……../si nu te vom uita niciodata



                                     compus de:LOREDANA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus