"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



miercuri, 20 octombrie 2010

Fata Draga...

Erai când veselă, când tristă,
Si-ntorceai priviri pe stradă,
Dar, tot zâmbeai asa distinsă,
Când ei, te salutau cu: “fată dragă”.

Pe drumul pe care tu mergeai,
Mergeam si eu in urma ta.
Sa te-a ascult cum vesela cantai
Nu doar din suflet, ci cu inima.

Straini si cunoscuti tu intalneai,
Pe unii ii imbratisai pe loc,
La altii din ochi tu le zambeai,
Dar, oare nu-i iubeai deloc?

Te-am visat alba printre trandafiri,
Si am tresarit din somn,
Lumina lor alba-mi mangaia-n priviri
Si n-am mai putut sa dorm.

Cand palida te-ai intors spre mine,
Am vazut ca ne-ai invins,
Pesemne ca ai mers catre mai bine,
Chiar daca din viata tu te-ai stins.

Eu te-as ruga sa vi la mine,
Noaptea-n vis ca sa ma vezi,
Nu pot sa ma intalnesc cu tine,
Cand sunt toti vii si trezi.

Acum, imi poti fi aproape,
Trandafirii te asteapta ca sa vi,
Nu lasa sa treaca nici o noapte,
Eu voi fi aici si-n vis te voi primi.

Compus de: Tiberiu si Cristine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus