"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



joi, 14 octombrie 2010

DOR CUMPLIT

Mi-e sete parca de-un suras de-al tau,
Dar mi-e foame de vocea ta,si mi-e rau…
Te iubesc, si mi-e dor de tine,mai mult,
Sa te pot ajuta cumva… cat as fi vrut…
Dar ne desparte doar o granita veche
Dintre moarte si viata, fara pereche…
Si totusi ne leaga un lucru pe vesnicie,
Esti si vei fi o parte din a noastra copilarie.
Si acum cand ai ramas sa ne invelesti cu vise
Apas pe buton si stelele sunt aprinse,
Si ma apasa ochii tai ce nu-i mai zaresc deloc,
Ne-am pierdut intr-o ispita,prea lipsita de noroc.
Si acum? Ma doare…lipsa ta abrupta,
Fata draga,de ce-ai abandonat o lupta?
O lupta ce ramane sub semne de intrebare,
Si acum noi ne veghem de la departare.
Si vreau sa ma trezesc cu tine-n gand acum
Caci daca ai plecat,devin praf si scrum…
Si-mi bate de la soare drept in ochi lumina…
Te iubim din suflet,draga Madalina!
Si dintr-o foaie rupta din inima de jurnal
Mi se scurg lacrimile inimii pe-un canal…
Si tu acum ne canti,din ceruri “LINA,LINA”,
Somn usor , iubita, noastra MADALINA!!!



                                            compus:ROXANA
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus