"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



miercuri, 20 octombrie 2010

Te-am visat.....

Te-am visat pe nori albastri,
Te-am visat in plina noapte
Si in ochii tai sihastri,
Am vazut singuratate…
Te-am visat de prima data,
Obraji bujori,din vina gerului…
Si sub zarea ce-a desteapta,
Privirea ta,culoarea cerului.
Gindul meu tu il citeai,
Mi-ai zimbit,,frumos cum stii,
Incet spre tine intrebai…
Hai acasa,cind tu vii…?
Atit de lung drumul spre tine,
Atit de scurte vietile noastre
Mii de lacrimi,tot putine…
Si tu taci,sus printre astre!
Ochii tai senini,zimbeau
Chipul tau,prea linistit,
      Cu atita lumina straluceau!!
                                                            Lumina sufletului fericit…
                                                              Lumina sufletului iubit…
                                                           Te vom iubi mereu!!!

                                                        Compus de: Snejana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus