"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



sâmbătă, 30 octombrie 2010

MI-E DOR...

Mi-e dor de-o raza de lumina…
Mi-e dor de-o scumpa Madalina…
Am sufletul atat de trist…
Nu mai traiesc…usor m-am stins…
De ce tu taci…cand eu te strig…
Te rog revino…mi-este frig…
Rog stelele sa te aduca inapoi…
Rog luna sa te-ajute sa te intorci la noi…
Rog marea sa iti permita sa treci de zidul rece.
Si sa te-ntorci aici unde toti te iubeste.
Visez la un duh magic,
O lampa fermecata,
Sa-mi pun doar o dorinta,
Ce`mi schimba viata toata,
De`as sti ca moartea mea,
Te-ar putea reinvia,
Mas duce-ncet…incet…
Fara nici un regret…
Doamne-asculta ruga mea…
Ai grija de inima sa…
Permitei,mult eu te implor…
Ca sa nu aiba-un suflet gol.

                                         compus de:ANGELICA
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus