"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



joi, 14 octombrie 2010

PENTRU FANI

Madalina draga nu nu te-ai dus
Doar ai plecat spre alta scena
Si acum simt acel gust
De fericirea ta suprema.
Noi fanii tai,te iubim,chiar daca gresim
O facem pentru tine ,din toata inima
Pentru ca mereu ne amintim
Ca cineva acolo sus,mereu ne va salva.
Si-mi lumineaza steaua ta,mai tare
Dar sunt constienta ca orice om
Ca orice stea e cazatoare
Si cu tine-n gand adorm.
Desi se spune in povesti ca stelele pier
Cand oamenii ce le detin pleaca
Eu stiu ca steaua ta e acolo,in cer
Si nu ne lasa niciodata.
Esti langa mine mai mereu si langa noi,
Ne canti , ne zambesti,ne dai putere
Caci orice razboi e mai usor in doi
Si toata lumea uita de durere.
Si ne minunam noi fanii tai caci pe cer scrie:
“Dragii mei nu va intristati,eu va iubesc
Desi la ziua,steaua pleaca,la noapte tot invie
Dar va vad pe toti de sus,si pe toti va ocrotesc.
Si nu purtati pica, nu formati razboaie
Caci nu ma simt bine cand vad ura intre voi
Vorbele aruncate sunt tare greoaie
Si vreau ca Dumnezeu sa dainuie in noi.
Va iubesc pe toti,cu mic cu mare,si va trimit dragoste
Mi-e dor si mie de voi si de puiul meu mic
Dar cu ajutorul vostru scap de orice pacoste
Si cu dragostea voastra de la pamant ma tot ridic.”
Din asta reiese dragi fani ai Madalinei noastre
Ca ea ne iubeste si noi o iubim cu foc
Desi s-a stins din dragoste
Intr-o povara fara de noroc.

                                                                            compus de:ROXANA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus