"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



joi, 14 octombrie 2010

DRAGA MEA,SCUMPA MEA,MADALINA MEA

Madalina, mai vino sa ne dai
Lumina din ochii tai dragi,
Cum sa pasim inainte asa
Cand nu stim sa traim fara ea..
Au ramas toate triste si mici
Ce pustiu fara inima ta buna
Ma-nfior de durere si dor…
Si de frica, de ploaie, de luna.
Doar de moarte nu ma mai tem
Caci ai trecut si tu, Mada prin ea
Si prin moarte ne vom revedea
Draga mea, scumpa mea, Madalina mea…
Mi-e greu sa aud de concerte
Cand Madalina, din ele lipsesti,
Chiar si daca de acolo din ceruri
Esti cu noi si ne o crotesti!
Ce mult ne-ai daruit
Cantand dumnezeieste
Incat simteam cum totul
In jur se-nsufleteste..
De-aceea ne-ai lasat
Lumina in privire
Caci te mai revedem
Macar in amintire
Si ne luminezi mereu
Cu cantul si cu vocea ta
Pe care nici distanta
Nici timpul nu le ia.
Prin prezenta ta, Madalina
Ne-ai facut sa simtim paradisul
Acum ne ramane-amintirea
Acum ne ramane doar visul…
Acum ne ramane speranta
Ca odata ne vom revedea
Dar mi-e greu sa pasesc fara tine
Frumoasa mea, scumpa mea, Madalina mea..


                                                               compus de:MARY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus