"A IUBI inseamna a SUFERI......dar pentru ca MULTI se feresc sa sufere....PUTINI stiu sa iubeasca....."



duminică, 17 octombrie 2010

PARCA IERI

Daca viata ti-ar putea oferi,
Inca o data sansa de a retrai,
Clipele ce-au fost si s-au risipit
Si ceea cu Petru si Fanii ai cladit.
Am in gand mereu doar muzica ta,
Realitatea nu pot accepta,
Ieri erai pe scena, azi nu mai esti,
Ce s-au scris candva, au ramas doar povesti?
Tu spuneai mereu”TRAIESTE-TI CLIPA!”
Viata insa nu ai putut-o ierta.
Tu esti sus acolo printre ingeri
Mi-a ramas doar muzica ta.
Vei ramane in gandul meu,
La bine si la greu,
I-ar tot ce-am fredonat impreuna,
Ne va lega mereu.
Cand am afflat, cerul a fost innorat,
Totul in jurul tau parea ciudat,
Uneori viata e de neinteles
Ea nu iarta, dar tu ai de ales.
Pe ultimul tau drm te-as fi condus
Imaginea imi venea din trecut,
Erai un suflet nevinovat
Si ingerii din cer ni-i te-au luat.
Parca ieri traiai sperante si vise,
Parca ieri aveai un BEBE ce ti-ai dorit,
Tu spuneai ca viata merge inainte,
Ma intreb oare”CHIAR AI MURIT??”


                                                                 compus de:CATALINA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mergi Sus